Esküvői dj szolgáltatás a KlubZenétől

Szerző: | 2023 márc 27.

Amikor esküvői dj szolgáltatással kapcsolatban beszélgetünk a jegyespárokkal két dologra koncentrálunk. Az első a szolgáltatásunk részletes bemutatása, a második pedig az esküvőjükkel kapcsolatos legtöbb információ beszerzése. Elsőre furcsának tűnhet, hogy miért a bemutatkozást tesszük első helyre, de remélhetőleg a bejegyzés végére sokkal átláthatóbb lesz ennek az oka. Nos, ismerjétek meg, hogyan dolgozik a KlubZene, mint Esküvői Dj szolgáltató.


Hogyan kerülünk kapcsolatba a jegyespárokkal?

Évente átlagosan 50 rendezvényen szolgáltatunk, amelyből kb. 30 esküvő, a többi pedig egyéb esemény pl. születésnap vagy céges rendezvény. Ezeken a rendezvényeken elég sok emberrel találkozunk és amennyiben elégedettek a szolgáltatásainkkal (szerencsére erre nincs panasz) egy későbbi esemény kapcsán is megkeresnek minket. Ajánlások útján tehát elég sok lekérésünk van. Ezeket egészítjük ki a különböző esküvői nyílt napokon való megjelenéssel, a szolgáltatókkal való folyamatos ismerkedéssel és szoros kapcsolattartással. Büszkék vagyunk arra, hogy az Esküvői Szolgáltatók Szakmai Érdekképviseleti Egyesület minősített szolgáltatói között lehetünk, amely szintén növeli a szakmai megítélésünket a jegyespároknál. És természetesen mindenezek mellett, aktív kommunikációt folytatunk a közösségi média felületeken is. Ennek köszönhetően a weboldalunkon keresztül is megtalálnak minket a párok. Mint látható, a lehető legtöbbet tesszük azért, hogy a jegyespárokkal beszélgethessünk és bemutassuk magunkat. A döntés ezek után az Ő kezükben van.

Esküvői Dj Szolgáltatás a KlubZene csapatától
Esküvői Dj szolgáltatás, amelyben a pár a fontos

Miben más a KlubZene, mint esküvői Dj szolgáltatás?

Sokat szoktunk erről beszélgetni mi magunk is illetve folyamatosan kérjük a párok visszajelzéseit is, hogy megtaláljuk a választ. Zsolt kollégámmal azt szoktuk mondani, hogy valószínűleg mi olyan párokkal találkozunk, akik hozzánk hasonlóak. Minden egyes ajánlatadás vagy megbeszélés előtt már jó előre érdeklődünk a Nagy Napról. Nálunk nincsenek csomagárak, hanem személyre szabott ajánlatokkal dolgozunk. Nem mondjuk meg előre a párnak, hogy mire van szüksége, hanem meghallgatjuk, tanácsot adunk és javaslatokkal illetve ötletekkel látjuk el őket. Több személyes találkozó alkalmával mondták már nekünk, hogy „Végre egy esküvői szolgáltató, akinek a megbeszéléséről nem további kérdésekkel távozunk, hanem megnyugvással és fontos információkkal, amelyekre eddig nem is gondoltunk.”

Azt hiszem ez a lényeg. Nyitottak vagyunk és nem akarjuk magunkat eladni. Arra törekszünk, hogy a megbeszélés alatt a párokkal vidám legyen a hangulat és érezzék azt, hogy számunkra valóban fontos, hogy jól érezzék magukat az esküvőjükön. Önzetlenül segítjük és edukáljuk a párokat. Sohasem mondjuk, hogy mi szebbek és jobbak vagyunk más esküvői dj szolgáltatás, de felhívjuk a figyelmet arra, hogy mire figyeljenek oda a szerződéskötés alkalmával. Mindig rákérdezünk, hogy tudunk-e nekik segíteni más szolgáltató ajánlásával. Kiemelt partnerünk pl. az Esküvőpalota, ahová rendszeresen küldjük a párokat az esküvővel kapcsolatos kiegészítők beszerzésével kapcsolatban. Előre elmondjuk, hogyan dolgozunk majd együtt az esküvő napjáig, illetve mi történik majd a nagy napon.

Mutasd meg ezt az Esküvőpalotában és kedvezményt kapsz a vásárlásból!

Visszatérő kérdések a pároktól

Sajnos a párok mindegyike volt már rossz esküvőn (sajnos több alkalommal, mint kellene) ezért visszatérő kérdéseket tesznek fel nekünk, amelyekre kézséggel válaszolunk és ebben a bejegyzésben is megosztjuk veletek.

  1. Lehet-e számot kérni tőletek? Természetesen igen. A felkészülés alatt bekérünk egy 20-30 számból álló Spotify vagy Apple Music listát a pároktól, amelyben a kedvenc zeneszámaikból kérünk válogatást. Ezt beépítjük a buliba illetve a menet közbeni számkéréseknek is igyekszünk eleget tenni. Amennyiben a kérés jól passzol az éppen aktuális zenei stílushoz vagy jól lehet vele váltani olyan műfajra, amelyre egyértelműen fogékony a násznép, akkor akár azonnal pörgetjük. Egyéb esetben amikor lehetőség adódik a lejátszásra. Természetesen ilyenkor mindig odafigyelünk arra, hogy amennyiben a párnak van tiltó listája (zenei műfajra vagy akár zeneszámra), azt csak akkor játszuk le, ha erre a pár külön engedélyt ad nekünk. Fontos azonban tudni, hogy az esküvői dj szolgáltatás nem wurlitzer, tehát nem a folyamatos zenei kérések teljesítése miatt kéritek a szolgáltatásunkat és ezt érdemes tudatni a veletek együtt bulizókkal is. Amennyiben egy kérés valamilyen okból kifolyólag nem kerül lejátszásra (pl. mert csak gyenge minőségű forrásból lehetne lejátszani, egyáltalán nem illik az eseményhez, másoknak bántó lehet) annak oka van. Vagy az este folyamán egyszerűen csak elfelejtettük. 🙂
  2. Fogyasztotok-e alkoholos italt az esemény alatt? A szerződésünk tartalmazza, hogy az esemény teljes ideje illetve a helyszínen való tartózkodásunk alatt az alkoholos italok fogyasztása számunkra nem megengedett. Mi ebben nem ismerünk kompromisszumot.
  3. Mi a zenei stílusotok? Személy szerint elég sokféle zenei műfajt szeretünk, de egy rendezvényen a közönséget szolgáljuk ki. Olyan zenéket játszunk, amelyre a jelenlévők táncolnak, buliznak és jól érzik magukat. Nem rólunk szól az este és az éjszaka. Nem előre legyártott mixekkel dolgozunk, hanem akkor keverjük egymásra a zeneszámokat. Egy dologra viszont felhívjuk az érdeklődők figyelmét; amennyiben autentikus lagzit vagy mulatós bulit szeretnének, illetve szeretik az élő zene hangulatát, akkor ne esküvői dj-ben gondolkozzanak, hanem zenekarban. Az esküvői dj akkor jó választás, ha szereted a zeneszámokat úgy hallani, ahogyan azokat a rádióban vagy a streaming szolgáltatók oldalain keresztül is meghallgatod.
  4. Zenekar után is igénybe vehetjük a szolgáltatást? Vannak olyan esküvők, ahol a vendégvárástól a vacsora végéig (esetleg a nyitótánc végéig) egy zenekar szolgáltatja a zenét, majd ez után kezdődik a Dj munkája. Természetesen ilyen megoldás esetén is állunk a jegyespárok rendelkezésére, azonban egy fontos dolgot érdemes figyelembe venni. Kinek a hangtechnikáját használja majd a zenekar és a Dj? Mi minden alkalommal azt javasoljuk, hogy a Dj-ét. Miért? Mert feltételezhetően a zenekar a szolgáltatási idő lejárta után összepakolna és menne haza. Amennyiben az Ő technikájukat használja a Dj is, akkor a buli végéig valakinek ott kell maradnia, hogy elpakolhasson. Ettől sokkal jobb megoldás, ha a Dj cucca működik, még akkor is, ha ezért valamekkora összeget a Dj felszámol. Így nincs pakolás a rendezvény alatt és egyszerűen megtörténik a zenei csere.
  5. Miért ketten jöttök az eseményre? Ennek több oka is van, de a legjobb válasz a biztonság. A legegyszerűbb esküvő hossza is kb. 10 óra. Egy korai szertartással kezdődő, több termet vagy külső és belső helyszínt is magába foglaló, az ország másik sarkában hajnalig megtartott rendezvény esetén ez akár 20-22 óra is lehet! Ezalatt kétszer vezetsz, kettő-négy alkalommal pakolsz és bulit csinálsz. Ráadásul hang-és fénytechnikát is kezelünk, illetve emberi szükségletekkel mi is rendelkezünk. Soha nem fordult még elő, de akár a Dj rosszul is lehet az este alatt. Mi felkészülünk ezekre a váratlan eseményekre is, hiszen azt vállaltuk, hogy szórakoztatunk. Show must go on!
  6. Ingben érkeztek? Bármennyire meglepő is, de néha-néha ez a kérdés is előkerül és sajnos ez is visszavezethető a párok negatív tapasztalataira (sokszor hallunk rövidnadrágos, strandpapucsos Dj-kről is). Az előkészületekre olyan ruhában érkezünk, amely kényelmes az utazáshoz és a bepakoláshoz. Ez jellemzően farmernadrág, elegáns póló és sportcipő kombinációja. A ceremónia, vendégvárás és vacsora alatt vászonnadrág, ing és zakó illetve elegáns zárt cipő a viseletünk. A buli idejére a zakótól megszabadulunk és igen, még a legnagyobb melegben is ezt fogod rajtunk látni.

Ceremóniamester és Esküvői Dj szolgáltatás a KlubZene csapatától

A velünk szerződött párok visszajelzései alapján úgy gondoljuk, hogy képesek vagyunk a hangulatteremtésre és egy igazán emlékezetes, szórakoztató és izgalmas esküvőn vehettek majd részt. Igen, vehettek részt, mert mi azt valljuk, hogy akkor végezzük jól a munkánkat Dj és Ceremóniamester szolgáltatásunkkal, ha „észre sem veszitek”, hogy ott vagyunk. Keressétek bizalommal a KlubZene csapatát az esküvőtökkel kapcsolatban vagy kalkuláljátok ki előre a pénztárcátoknak megfelelően a szolgáltatásunkat és küldjétek el nekünk az elképzeléseiteket.

Várj még!

Biztosan van elképzelésed arról, hogy mekkora összeget szánsz DJ-re, fényekre hangosításra vagy egyéb kiegészítőkre. Éppen ezért készítettünk egy kalkulátort, amelyben a fő adatokat megadva pontos ajánlatot kapsz a szolgáltatásunkról. Válaszd ki magadnak a számodra fontos elemeket.